Livrare, Retur și Reclamații

LIVRARE, RETUR ȘI RECLAMAȚII

Livrarea produselor

Livrarea este gratuită pentru comenzi peste 1000 RON in limita a 5kg. Pentru comenzile plasate cu o valoare mai mică de 1000 RON și care nu se încadrează în categoria produselor voluminoase/grele, se va percepe un Cost de transport de 29.99 RON. În cazul produselor voluminoase/grele, firma de curierat va calcula în funcție de greutate și dimensiuni costul transportului.

Modalități de livrare

Livrarea comenzii la adresa dvs. este asigurată de diverse companii de curierat rapid sau firme de transport.

Cu o zi înainte de trimiterea comenzii veți fi sunat de către un membru al echipei klaro.ro pentru a ne asigura și pentru a ne confirma că sunteți disponibil pentru primirea comenzii în ziua când aceasta va ajunge la dvs.

În ziua livrării veți primi un sms cu detaliile agentului de curierat, cât și a intervalului orar în care acesta va sosi la adresa dvs. În cazul în care nu sunteți disponibil, vă rugăm să luați legătura telefonică cu curierul pentru a stabili un interval de timp convenabil de ambele părți.

Livrarea produselor voluminoase/grele

Deoarece companiile de transport folosesc un singur agent de curierat pe fiecare mașină de livrare, există posibilitatea să fie nevoie de ajutor din partea dvs. pentru descărcare, în cazul comenzilor voluminoase sau grele. Livrarea se face pana in fata imobilului, transportul produselor voluminoase/grele la nivele superioare trebuie asigurat de către client.

Termen de livrare

Termenul de livrare este menționat pe pagina fiecărui produs. În cazul în care ai în comandă mai multe produse cu termeni diferiți de livrare, puteți lua în calcul ca termen, ultima zi menționată. În cazul modificării termenului de livrare, veți fi informat atât telefonic cat si prin email.

Reclamații și returnarea bunurilor

Puteți sa returnați produsele cumparate de pe www.klaro.ro in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor.

Dacă suspectezi că Bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, te rugăm să ne contactezi în termen de maxim 48 ore de la livrarea acestora, la adresa de e-mail: contact@klaro.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat.

La recepția mărfurilor se va întocmi un proces–verbal de predare-primire marfă, de către reprezentanții celor două parți, menționându-se situațiile în care  apar neconcordante între marfa recepționată atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ. Orice reclamație ulterioară vânzării privind calitatea și cantitatea de marfă recepționată nu va fi luată in considerare.

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fișă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanție), bine ambalate și protejate la transport. Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, parti lipsă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, acesta nu va fi acceptat pentru retur, iar costul transportului pentru retrimiterea produsului către dumneavoastră va fi suportat de către cumpărător.

Defectele survenite în urma utilizării: lovituri, zgârieturi, probleme apărute din cauza umidității sau căldurii excesive, etc… nu pot face obiectul unei reclamații sau a dreptului de reparare în garanție si nici a returului.

Produsul va fi returnat integral, doar ca și produs nou, cu ambalajul original nedeteriorat, cu accesoriile, manualele de utilizare, împreună cu toate componentele și accesoriile.

Cumpărătorul este informat că, în cazul exercitării dreptului de retragere, dacă produsele pentru care și-a exprimat opțiunea returnării prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, sau deteriorare prin manipulare, asamblare, montare, dezasamblare sau ardere, sau are accesorii lipsă, vânzătorul își rezervă dreptul unilateral de a decide neacceptarea returului, ca urmare a evaluării stării bunului pe baza recepției calitative și cantitative (vânzătorul va întocmi un proces verbal unde se va menționa starea bunului + poze), bunul urmând sa fie retrimis către cumpărător pe cheltuiala sa.

Cumpărătorul nu poate sa renunțe la comanda, ulterior lansării in producție.

Orice reclamație se poate transmite pe adresa de mail contact@klaro.ro.

Procedura în cazul returnării bunurilor

Pentru comenzile efectuate on line, este suficient să trimiți produsele, doar ca și produse noi, înapoi in maxim 14 zile calendaristice de la primire, în ambalajul original intact și nedeteriorat, așa cum a fost primit, împreună cu informațiile necesare, în conformitate cu termenii și condițiile de retragere din contract (factură fiscală, bon fiscal, fișă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanție), cât și numărul comenzii. Poți descărca formularul de retur pentru returnarea bunurilor, să îl completezi și sa îl expediezi împreuna cu Bunurile. Costul transportului retur va fi suportat de către cumpărător și se va achita de către acesta la momentul expedierii bunului, bunul nu se poate returna prin poștă și nici cu plata ramburs. În cazul in care Klaroliving va trimite curierul pentru ridicarea bunurilor, prețul transportului se va scădea din suma ce urmează a se rambursa către cumpărător. Produsele pot fi expediate cu orice firmă de curierat. Suma echivalentă plății produselor reclamate/returnate, o transferăm în contul specificat de dvs., în formularul de retur, în termen de max. 30 zile lucrătoare din momentul în care noi am intrat în posesia bunului returnat.

Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afișat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră.

Procedura de depunere a reclamației

Există o problemă cu comanda? Este suficient să ne trimiți imediat un e-mail la contact@klaro.ro cu datele menționate mai jos.

  • Numărul comenzii care conține mărfurile reclamate.
  • Motivul reclamației (descrierea Bunurilor reclamate etc.).
  • Fotografii ale bunurilor reclamate în ambalajul în care au sosit.

În legătură cu reclamația ta te vom contacta cât mai curând posibil. Rezultatul plângerii îți va fi comunicat telefonic sau prin e-mail. Reclamațiile nu pot fi făcute la telefon! Bunurile trimise la adresa noastră, fără explicații, vor fi trimise imediat înapoi.

Bunuri reclamate

Reclamarea Bunurilor este reglementată de Codul Civil și legea privind protecția consumatorilor. În cazul mărfurilor care sunt defecte irecuperabil (pe baza unei evaluări scrise a centrului de service autorizat, dacă este necesar, prin natura produsului), mărfurile vor fi schimbate pentru același articol sau se va rambursa întrega sumă a Bunurilor.

Bunuri pentru care nu se asigură dreptul de returnare

Sunt exceptate de la dreptul de retur din Contract următoarele:

  • returul de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar, culoare, dimensiune, etc…
  • returul de Bunuri care sunt comandate special după specificațiile prezentate de Cumpărător și care nu fac obiectul stocului permanent;
  • returul de Bunuri, cu semne de uzura sau alte defecte, conform celor menționate mai sus, la Reclamații si returnarea bunurilor
  • returul de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora;

Adresa de returnare a produselor este: Calea Baciului, nr. 1-3, clădirea C20, Cluj-Napoca, Județ Cluj.

Durata garanției este de 24 luni pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice. Garanția începe sa curgă din momentul achiziționării produsului/produselor de către clientul final, care este data facturii sau a bonului fiscal.