FAQ’s

Klaro FAQ

Tot ce trebuie să ști despre klaro eshop.

Dacă nu ai găsit ceea ce cauți, poți să ne trimiteți întrebarea folosind formularul de contact.
Suntem nerăbdători să venim în ajutorul tău




    Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele Klaro.
    Plata online cu cardul. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în codiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și Mastercard (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlățiOnline. Siguranța informațiilor dumneavoastră este garantată de faptul că PlațiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dumneavoastră, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. In acest fel informațiile dumneavoastră sunt în siguranță. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. Plata prin transfer bancar – aceasta se face în maxim 48 ore de la plasarea comenzii, prin serviciul de internet banking sau prin ordin de plata. Dacă ai ales această metodă de plată, te rugăm să ne trimiți dovada plății pe e-mail la contact@klaro.ro. Plata la livrare, se face în lei, integral, la livrarea produsului. Suma maximă care se poate achita este 1000 lei la care se adaugă o taxa de 10 lei, acesta fiind un serviciu suplimentar efectuat de firma de curierat.
    Costul returului este suportat de către cumpărător.
    Returnarea bunurilor se poate realiza accesand formularul de retur. Returul se accepta doar pentru produsele noi, fara urme de uzura sau alte defecte. Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati documentul Livrare, Retur si reclamatii.
    Timpul mediu de răspuns la un e-mail este de 24 ore.
    Pentru mai multe informații legate de produsele de pe site, nu ezitați să ne contactați telefonic sau prin completarea formularului de contact de pe site.
    Da, prețul produsului se poate modifica în funcție de specificațiile alese.
    Da, majoritatea produselor de pe site se pot comanda custom. Te rugăm să ne contactezi, fie telefonic, fie prin completarea formularului de contact de pe site și te vom ajuta cu informațiile necesare.
    In funcție de fiecare furnizor în parte, produsele pot să fie disponibile sau nu, te rugăm să ne contactezi, fie telefonic, fie prin completarea formularului de contact de pe site și te vom ajuta cu informațiile necesare.
    Da, se poate plasa o comandă cu plata ramburs, în limita a 1000 lei. Pentru opțiunea de plată ramburs se percepe o taxă de 10 lei deoarece implică un serviciu suplimentar efectuat de firmă de curierat.
    În cazul in care doriți să modificați o comandă, avem rugămintea să ne contactați, fie telefonic, fie prin completarea formularului de contact de pe site. Contact
    În această situație, veți avea posibilitatea să introduceți adresa dorită de livrare, în câmpurile destinate comenzii.
    Informațiile legate de perioada de livrare, se găsesc pe pagina fiecărui produs. În funcție de furnizor, termenele de livrare pot varia. Livrarea comenzii la adresa dumneavoastră este asigurată de diverse companii de curierat rapid sau firme de transport.